دو پروژه به ارزش ۱۰ میلیون افغانی در ولایت ننگرهار تکمیل و به بهربرداری سپرده شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۹:۴۰
دو پروژه به ارزش ۱۰ میلیون افغانی در ولایت ننگرهار تکمیل و به بهربرداری سپرده شد


دو پروژه دیوار استنادی به ارزش ۱۰ میلیون افغانی در ولسوالی های  کوت و هسکه مینه ولایت ننگرهار تکمیل و با حضور داشت محترم مولوی یارمحمد محمدی رئیس فوایدعامه آن‌ولایت، ولسوالان ولسوالی های متذکره و شماری ازمسوولین محلی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.
پروژه اعمار دیوار استنادی در منطقه تور راغه ولسوالی هسکه مینه به طول ۲۵ متر و ارتفاع ۷ متر به ارزش سه میلیون افغانی قرارداد شده بود که در مدت ۴۰ روز  کار آن تکمیل گردیده است.
همچنان پروژه دوم اعمار دیوار استنادی در منطقه عطاخان ولسوالۍ  کوت این ولایت، به طول ۱۲۰متر، ارتفاع ۷.۲ متر و عرض حدود ۳ متر به منظور جلوگیری از تخریب بیشتر سرک حلقوی ننگرهار به ارزش ۷ میلیون افغانی با سکتور خصوصی قرارداد گردیده بود که در مدت سه ماه کار آن تکمیل شده است.
قابل یادآوری است با  تکمیل کار این پروژه ها ( دیوار های استنادی) از تخریب بیشتر سرک ها جلوگیری خواهد شد.
دفتر مطبوعات

1 year ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS