سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل - کندهار بازدید به عمل آورد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۵ - ۱۵:۱۰
سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل - کندهار بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه؛ که وی را يک تيم تخنیکی همراهی می نمود در سفر کاری خويش به ولایت کندهار از جریان کار بخش های مختلف شاهراه کابل - کندهار از نزدیک بازدید به عمل آورد.
سرپرست وزارت فواید عامه را که در این سفر مولوی احمد احمدی رئیس فواید عامه ولایت زابل همراهی وی را می کرد، ضمن بازديد از پل های تحت کار (سنگر مانده، خارجوی، پل دوم غشی منار و پل سوخته) ولايت زابل، پل خارجوی که کار آن تکمیل گردیده بود، افتتاح نموده و به مسوولین شرکت های قراردادی هدایت داد؛ تا کار متباقی پل ها را الی سرد شدن هوا تکمیل نمایند.

همچنان سرپرست وزارت از جریان کار ‍۱۱۲ کیلومتر سرک قلات - مقر، کمپ ها، کرش پلانت و کانکریت پلانت شرکت قراردادی بازدید کرد، کار های انجام شده‌ی آنها را ستایش نموده و به مسوولین پروژه متذکره هدایت داد الی سرد شدن هوا کار این پروژه را تا پل نورک تکمیل نمایند.
در ادامه سفر؛ سرپرست وزارت فواید عامه از پل ولسوالی شینکی نیز بازدید نمود و به مسئولین تطبیق کننده هدایت داد تا کار پایه ها و دیوار های استنادی را به سرعت انجام دهند و کارهای متباقی را بخاطر سردی هوا در بهار سال آینده آغاز و تکمیل نمایند.
قابل یاد آوری است؛ در جریان کار این پروژه ها برای شماری از هموطنان عزیز ما فرصت کاری فراهم شده و با تکمیل شدن کار این پروژه ها، مشکلات ترانسپورتی مردم نسبت به گذشته حل خواهد شد.
 

1 year ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS