سرپرست وزرات فوایدعامه از روند جمع آوری محصول تولپلازا شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۲
سرپرست وزرات فوایدعامه از روند جمع آوری محصول تولپلازا شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی "ثانی" سرپرست وزارت فواید عامه در حالیکه وی را محترم الحاج مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنيکی و شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، روز پنج شنبه در سفر شان به شاهراه سالنگ نا وقت شب از روند جمع آوری محصول تولپلازا سالنگ جنوبی و شمالی از نزدیک بازدید به عمل آورد. به اساس حکم عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله بمنظور بازسازی اساسی شاهراه سالنگ ها تولپلازا فعال گردیده است، که از ۱۷وسایط مختلف النوع ( از وسایط کوچک ۸۰ و به ترتیب از وسایط بزرگ باربری ۲۶۰۰ افغانی) پول در یک حساب مشخص بانکی جمع آوری می شود تا در قسمت بازسازی شاهراه سالنگ ها از آن به مصرف برسد. سرپرست وزارت فوایدعامه به مسؤولین تولپلازا شاهراه سالنگ ها هدایات داد،‌ تا در قسمت جمع آوری پول توجه جدی نمایند، در کار خویش صداقت و اخلاص داشته باشند و این پول مردم است که در قسمت بازسازی این شاهراه ها به مصرف خواهد رسید. همچنان، سرپرست وزارت فوایدعامه در این سفر از کمپ ها و وسایل بخش سوم شاهراه سالنگ و جریان کار سرک اتصالی چوک شهر چاریکار ولایت پروان نیز بازدید نموده و به تیم های تخنیکی و تطبیق کننده این پروژه ها در قسمت کیفیت و سرعت بخشیدن کار هدایات لازم داد. دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه

1 year ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS