د کندهار - سپین بولدک د دويم سړک د جوړېدو مثبتې اغېزې! 

ناپیژنده (not verified)
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۳ - ۱۱:۵۷
د کندهار - سپین بولدک د دويم سړک د جوړېدو مثبتې اغېزې! 

سړک ملي شتمني ده او د هغه ساتنه د هیواد د هر وګړي دنده ده.د سړکونو جوړول د هیواد د ټولنیز، اقتصادي، فرهنګي، سیاسي، سوداګريز  او امنیتي وضعیت په وده کې ستر رول لري. په افغانستان کې تر ټولو زیات تګ - راتګ د سړکونو په وسيله تر سره کېږي؛ په دې معنى چې بحري لارې -ګودرې نلري او د هوا له لارې د لېږد-رالېږد امکانات يې محدود او په اقتصادي لحاظ ګران تمامېږي.
همدې کټې ته په کتو ټولګټو وزارت ته د ټول هیواد په کچه د سړکونو د جوړولو اصلي مسولیت ور تر غاړې دى، ځکه چې سړکونه يوازې د انسانانو د سفري موخو يا تګ - راتګ لپاره ندي؛ بلکې پر دې سربېره د سوداګرۍ، کرهڼې، ټولنيزو اړيکو، عامه خدماتو او ثبات په وده کې هم ستره ونډه لري.
د ټولګټو وزارت له مهمو پروژو څخه يوه يې هم د کندهار او سپین بولدک د لويې لارې دويم سړک دى، چې نن درې بجې به رسماً د هیواد ولسمشر محمد اشرف غني او د ټولګټو وزیر انجینر نجیب الله یمین له لوري پرانیستل شي. دغه سړک له کندهار ښار څخه پيل، له ارغستان او تخته پول ولسواليو تېرېږي او په پاى يې سپین بولدک ولسوالۍ ته رسېږي . دا سړک ۴۰ کیلو متره اوږدوالی او ۱۱.۲ متره سور لري، چې څه باندې یو میلیارد افغانۍ بوديجه پرې لګول شوې ده. دا پروژه د دولت یوه مهمه پروژه ده، چې خورا زیات ټولنیز او اقتصادي اهمیت لري.
د دې سړک جوړېدو د ځایي خلکو لپاره زیاتې اسانتیاوې رامنځته کړې دي، لکه: په تګ راتګ کې د وخت سپما، روغتیايي او ټرانسپورټي خدمتونو ته اسانه او ارزانه لاسرسی، د ټرافيکي پېښو کموالى، د توکو د لیږد - رالیږد په برخه د لګښت او وخت سپما او همداسې نورې ښېګڼې...
 د سړک دغې پروژې د پورتنیو کټو سربېره د سیمې اوسیدونکو ته نورې ګټې هم رسولې دي؛ کاري فرصتونه یې ورته مهیا کړي، د افغانستان او پاکستان تر منځ د ټرانزیټ چارې یې اسانه کړی، د هوا ککړتیا يې راکمه کړې او د ټولنیزو - فرهنګي اړيکو په وده کې هم ګټورې اغېزې درلودلى شي.

//////

تاثیرات مثبت لین دوم سرک کندهار- سپین بولدک 
#سرک سرمایه ملیست حفظ و مراقبت آن وجیبه ملی هرشهروند کشور میباشد.
====== 
ساخت  لین دوم سرککندهار- سپین بولدک، ولسوالی های ارغستان، تخته پل و سپن بولدک را باهم وصل ساخته است ۴۰ کیلومتر طول، ۱۱.۲ متر عرض دارد، به قیمت بیشتر از یک میلیارد افغانی بایک شرکت ساختمانی خصوصی قرار داد شده بودکه یکی از مهمترین پروژه های دولت می باشد و از اهمیت اجتماعی و اقتصادی برخوردار است.
اعمار این سرک فاصله های زمانی را کوتاه ساخته، دسترسی مردم محل به خدمات صحی و ترانسپورتی را آسانتر و زمینه را برای رشد تولیدات محلی مهیا ساخته است، بهبود وضعیت زندگی، تسهیل در ترانزیت افغانستان و پاکستان را به همراه دارد، در جریان کار ساختمان برای شماری از باشندگان مسیر سرک شغل ایجاد نموده بود که تکمیل شدن آن در کاهش آلودگی محیط زیست رول مهم داشته و سهولت های اجتماعی را به بار آورده است. 


 د ټولګټو وزارت - کابل

...

۱ کال 6 میاشتې ago

...

...

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۳/۹/۴ - ۱۰:۴۷
Background image

په عقرب مياشت کې د اوسپنې پټلۍ له لارې (۴۵۲۰۳۱) مټریک ټنه انتقالات شوي دي

د ۱۴۰۳ هـ.ش. کال د عقرب مياشتې له پيله تر پايه د ټولګټو وزارت د اوسپنې پټلۍ له لارې (۴۵۲۰۳۱) مټریک ټنه انتقالات شوي دي.
د حیرتان بندر له لارې (۳۳۶۲۳۳) ټنه، د آقینې بندر له لارې(۴۰۷۸۸). . .

شنبه ۱۴۰۳/۹/۳ - ۹:۵۷
Background image

د تولګټو وزارت د اوسپنيزې کرښې مرستيال د مشهد له والي او یو شمېر سوداګرو سره وکتل


د ا.ا.ا د ټولګټو وزارت د اوسپنيزې کرښې مرستيال محترم مولوي محمد اسحاق صاحبزاده او مل پلاوي ایران ته د خپل رسمي سفر په ترڅ کې د خراسان رضوي د سوداګرۍ، صنایعو، کانونو او کرنې خونې له. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۹/۱ - ۱۰:۱۶
Background image

د زابل ولایت په شينکۍ ولسوالۍ کې د يو پايه اوسپنيز کانکریټي پل د ترمییم او بیا رغونې چارې د ۴۱ میلیونه افغانیو په ارزښت بشپړې شوې

د زابل ولایت په شينکۍ ولسوالۍ کې د قلات - شينکۍ پر مسير د يو پايه اوسپنيز کانکریټي پل د ترمیم او بیا رغونې چارې بشپړې شوې او نن د یو شمېر سیمه اییزو مسئولینو په شتون کې ګټې اخیستنې ته. . .

BACK TO NEWS