اعلامیه وزارت فواید عامه درمورد انتقال و کنترول وزن وسایط باربری بلند تناژ

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ - ۱۵:۱۴


شاهراه ها و سرکها موجود در کشور سرمایه ملی است، که با هزینه هنگفت اعمار و ساختمان شده است؛ حفظ و مراقبت آن وجیبه دینی و مسئولیت ملی همه هموطنان عزیز میباشد.

وزارت فوایدعامه متعهد است، که بمنظور حفظ و مراقبت سرکهای موجود کشور از انتقال وزن بیشتر از معیار تعیین شده جلوگیری نموده، و وسایطی که دبل کاری شده است( تغییرات فزیکی در واسطه بوجود آورده اند) مالک واسطه مکلف است تا واسطه خود را به حالت اولی مطابق کمپنی مؤلد برگرداند.

وزارت فوایدعامه، به اطلاع تمام هموطنان عزیز، ترانسپورتران و دریوران وسایط نقلیه باربری بلند تناژ یک بار دیگر میرساند؛ که از انتقال بار اضافه جداً خود داری نمایند و وزن را مطابق معیار تعیین شده این وزارت و کمپنی مؤلو را انتقال دهند، همچنان آن عده از وسایطیکه دبل کاری شده است( تغییرات فزیکی در واسطه بوجود آورنده اند ) مطابق تاریخ تعیین شده به حالت اولی کمپنی مؤلد تغییر نمایند.
وزارت فوایدعامه از تمام رانندگان تقاضا می نماید که وزن وسایط در ترازوی های کشور با کارمندان ترازوها از هر نوع بحث وجدال خود داری نمایند. 

قابل ذکر است، اکنون وسایط بخاطر بار اضافی جریمه نمی شوند؛ اما درصورت که رانندگان اموال را از معیار تعیین شده بیشتر انتقال نمایند وسایط شان برای مدت یک ماه توقف داده می شود و جهت جبران خساره سرک ها به نهاد های عدلی و قضای معرفی میشوند. 
 

11 months 2 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۴۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک ها که در نتیجه بارندگی و سیلاب های اخیر بروی ترافیک مسدود گردیده اند پاک کاری آنها به سرعت جریان دارد

غور: در این ولایت مسیر های ولسوالی های مرغاب و چهارسده از اثر بارش و سیلاب های اخیر موقتاً مسدود گردیده و در شماری از سرک های مواصلاتی اين ولايت از اثر باران ها و سیلاب های روز های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۴۵
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از ساحه لغزش کوه شاهراه کابل- جلال آباد بازدید نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه صبح امروز از ساحه لغزش کوه، مسير بديل و پل های استحکامی ساحه ۳ کيلومتری دروازه کابل(ماهيپر) مربوط شاهراه کابل - جلال آباد بازدید. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴
Background image

شاهراه سالنگ‌ها بروی وسایط مسافربری باز گردید

شاهراه‌ سالنگ‌ها از اثر بارش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید، ساعت ۰۰ : ۰۸ شب گذشته بروی ترافیک مسدود گردیده بود، امروز ساعت ۰۰ : ۰۷ صبح مورخ ۱۱ ثور سال روان بروی وسایط مسافربری (خُرد و. . .

BACK TO NEWS