ترمیم و داغ‌گیری شاهراه عمومی ایبک – مزار شریف آغاز شد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۳ - ۱۵:۳۷
ترمیم و داغ‌گیری شاهراه عمومی ایبک – مزار شریف آغاز شد

شاهراه‌ها و سرک‌ها با هزینه های هنگفت اعمار و ساختمان می شوند و این زیربنای اقتصادی متعلق به مردم بوده و از شریان های حیاتی حمل و نقل کشور به حساب میاید که نقش مهم در روند توسعه و رشد اقتصادی افغانستان دارد.

به منظور حفظ و مراقبت شاهراه‌ها، ترمیم و داغ گیری شاهراه عمومی ایبک – مزارشریف از ساحه چوک ترافیک الی پوزه فیروز نخچیر آغاز گردیده که بر علاوه شاهراه، پُل و پلچک های تخریب شده این مسیر نیز ترمیم و اعمار مجدد می شوند.

ترمیم و داغ‌گیری شاهراه متذکره، میان وزارت فوایدعامه و یکی از شرکت های ساختمانی خصوصی قرار داد شده است و از سوی حکومت افغانستان تمویل می شود و قرار است تا شش ماه آینده تکمیل شود.

با تکمیل شدن کار ترمیم و داغ‌گیری مشکلات موجود در این مسیر حل می شود.

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS