ترمیم و داغ‌گیری شاهراه عمومی ایبک – مزار شریف آغاز شد

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۹:۲۹
ترمیم و داغ‌گیری شاهراه عمومی ایبک – مزار شریف آغاز شد

شاهراه‌ها و سرک‌ها با هزینه های هنگفت اعمار و ساختمان می شوند و این زیربنای اقتصادی متعلق به مردم بوده و از شریان های حیاتی حمل و نقل کشور به حساب میاید که نقش مهم در روند توسعه و رشد اقتصادی افغانستان دارد.

به منظور حفظ و مراقبت شاهراه‌ها، ترمیم و داغ گیری شاهراه عمومی ایبک – مزارشریف از ساحه چوک ترافیک الی پوزه فیروز نخچیر آغاز گردیده که بر علاوه شاهراه، پُل و پلچک های تخریب شده این مسیر نیز ترمیم و اعمار مجدد می شوند.

ترمیم و داغ‌گیری شاهراه متذکره، میان وزارت فوایدعامه و یکی از شرکت های ساختمانی خصوصی قرار داد شده است و از سوی حکومت افغانستان تمویل می شود و قرار است تا شش ماه آینده تکمیل شود.

با تکمیل شدن کار ترمیم و داغ‌گیری مشکلات موجود در این مسیر حل می شود.

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS