جلسه اداری وزارت فوایدعامه تدویر گردید

ashraf_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۰ - ۱۲:۵۲
جلسه اداری وزارت فوایدعامه تدویر گردید

جلسه نوبتی اداری وزارت فوایدعامه تحت ریاست محترم ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه با حضورداشت مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنیکی و روئسای وزارت  تدویر گردید.
 
در نخست جلسه با آیات قرآن عظیم الشان آغاز شده و محترم محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه طی سخنانی رهنمودی گفت: وزارت فوایدعامه یک نهاد سکتوری و خدماتی است و تلاش نمائید که شب و روز بخاطر سهولت های ترانسپورتی به مردم افغانستان کار و خدمت نمائید.
محترم ملا محمد عیسی ثانی گفت: ما وعده کردیم که به مردم افغانستان خدمت می کنیم و انشاءالله شب و روز به مردم کار می نمائیم.
 
سرپرست وزارت فوایدعامه افزود: کار اعمار و ترمیم اساسی شاهراه کابل – کندهار که در چند بخش مختلف از (طریق تول پلازا، در بدل معادن و با بودجه این وزارت) با شرکت ها شاختمانی و سرکسازی قرارداد گردیده است، کار شان را رسماً بزودی آغاز می نمایم.

وی گفت: آنعده پروژه های که کار آن در ولایات مختلف افغانستان، فیصدی کم باقی‌مانده است، وزارت فوایدعامه با در نظر داشت امکانات مالی درباره آنها نیز تصمیم خواهد گرفت.
 
سرپرست وزارت فوایدعامه به روئسای مرکزی و ولایتی هدایت تا در قسمت حل مشکلات ترانسپورتی مردم و حفظ و مراقبت سرک ها کار های اساسی انجام دهند تا هموطنان عزیز به سهولت رفت و آمد کرده بتوانند.
 
در ادامه جلسه، روئسای وزارت در مورد سروی و دیزاین پروژه ها، حریم سرکها، استقامت های کاری و آغاز کار پروژه های جدید، مسایل مالی و تدارکاتی، همکاری و هماهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه  

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۰ - ۱۱:۳۶
Background image

استيشن نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان- مزار شریف به بهره برداری سپرده شد

استيشن (پورټ چهارم) نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان - مزار شريف، با حضور داشت مقامات امارت اسلامی افغانستان و مقامات خط آهن کشور ازبیکستان، فعال و به بهره برداری سپرده شد. 
در مراسم افتتاح. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۴ - ۸:۵۳
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل-کندهار باز‌دید نمود

الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در سفر کاری خویش به ولایت کندهار از جریان کار بخش های مختلف شاهراه کابل-کندهار باز‌دیدنمود. 
همچنان سرپرست وزارت فواید عامه در امتداد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۰ - ۱۱:۴۱
Background image

معین خط آهن وزارت فواید عامه با رئيس خط آهن ترکمنستان دیدار نمود

محترم ملا بخت‌ الرحمن شرافت معین خط آهن وزارت فواید عامه با محترم آزاد آتامرادوف رئيس اداره خط آهن کشور ترکمنستان و هيئت همراه ایشان در کابل دیدار نمود.
این نشست که به مدت دو روز ادامه. . .

BACK TO NEWS