رهبری جدید وزارت فوایدعامه با رئیسان و شماری از کارمندان این وزارت دیدار نمود

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳۱ - ۱۲:۴۶
رهبری جدید وزارت فوایدعامه با رئیسان و شماری از کارمندان این وزارت دیدار نمود

رهبری جدید وزارت فوایدعامه که از سوی امارت اسلامی افغانستان تعیین شده اند، امروز شنبه با روئسای وزارت فوایدعامه، اداره خط آهن و شماری از کارمندان ادارات متذکره دیدار تعارفی نمود.

در این دیدار، مولوی بخت الرحمن شرافت سرپرست وزارت فوایدعامه، مولوی محمد قاسم فرید و مولوی مصطفی معاونین شان اشتراک نموده بودند.

مولوی بخت الرحمن شرفت سرپرست وزارت فوایدعامه، ضمن تبریکی پیروزی امارت اسلامی افغانستان گفت: رهبری امارت اسلامی افغانستان بخاطر آبادی و بازسازی این کشور متعهد است و با تمام توان در قسمت اعمار و ساختمان شاهراه ها، سرکها، پل ها و پلچک ها تلاش می نماید.

سرپرست وزارت فوایدعامه به تمام کارمندان این وزارت اطمینان داد که بدون کدام ترس به وظایف خویش ادامه دهند و حقوق هیچ کارمند ضایع نمی شود.

وی اضافه نمود؛ کارمندان تخنیکی این وزارت، چشم های من است؛ در قسمت اعمار و ساختمان سرکها و ترمیم سرکها از آنها کار گرفته می شود.

سرپرست وزارت فوایدعامه گفت؛ ترمیم قسمت های تخریب شده شاهراه کابل – کندهار، از ولایت زابل الی میدان وردک از سوی امارت اسلامی جریان دارد و خرابی این شاهراه باعث مشکلات مردم گردیده است.

در ادامه، مولوی محمد قاسم فرید و مولوی مصطفی معاونین وزارت فوایدعامه ضمن تبریکی پیروزی امارت اسلامی بالنوبه صحبت نموده افزودند؛ رهبری امارات اسلامی بخاطر اعمار و ساختمان زیربناهای ترانسپورتی اراده محکم دارد و جهت آوردن سهولت های ترانسپورتی تلاش می نمایند.

در اخیر جلسه، معاون تخنیکی اداره خط آهن و شماری از روئسا ضمن خوش آمدید به رهبری جدید، در مورد کارهای ادارات خویش صحبت نمودند و تعهد کردند که بخاطر آبادی این کشور و آوردن سهولت به مردم افغانستان با امارت اسلامی افغانستان همکار می باشند.

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS