ساختمان سرک حلقوی شهر مزارشریف بیشتر از ۴۰ فیصد پیشرفت کاری دارد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵
ساختمان سرک حلقوی شهر مزارشریف بیشتر از ۴۰ فیصد پیشرفت کاری دارد

سرک حلقوی شهر مزار شریف از چوک کامگار آغاز الی چوک شمع پروژه خالد بن ولید امتداد می یابد، دارای ۱۷،۴کیلومتر طول و ۴۰ متر عرض بوده و نیز ۱۳ متر دو خط حرکت، ۳ متر عرض گلدان وسط سرک و ۴.۷ متر پیاده رو ها شامل دیزاین پروژه می باشد.

این سرک به قیمت بیشتر از یک میلیارد افغانی اعمار و ساختمان و از سوی دولت افغانستان تمویل میگردد که تا کنون ۴۰،۵ فیصد پیشرفت کاری دارد.

پروژه متذکره ضمن حل مشکلات ترانسپورتی باشندگان مسیر سرک، کاهش ازدحام ترافیکی داخل شهر مزار شریف را به همراه داشته، تاثیر مستقیم و مثبت در بهبود وضعیت زندگی مردم دارد و نیز سهولت های ترانسپورتی را به بار می آورد.

وزارت فوایدعامه- کابل

۲۵ حوت ۱۳۹۹

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS