سرپرست وزارت فواید عامه بمنظور بازدید از پروژه ها به ولایت لغمان سفر نمود

media_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۱۹
سرپرست وزارت فواید عامه بمنظور بازدید از پروژه ها به ولایت لغمان سفر نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در حالیکه وی را شماری از روئسای  وزارت همراهی می نمودند؛ بمنظور بازدید از پروژه های اين وزارت، روز جمعه به ولایت لغمان سفر نمود.
سرپرست وزارت فوایدعامه و هیئت همراه اش در این سفر از ساحه سه کیلومتری دروازه کابل، مسیر شاهراه کابل – جلال آباد که از اثر لغزش کوه برای عابرین مشکلات ببار آورده بود، از نصب پل های استحکامی در این ساحه و از پروژه ترميماتی شاهراه کابل- جلال آباد و دیوار های استنادی که سال گذشته قرارداد گرديده بود بازدید و نظارت نمودند.
همچنان سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر شان به ولایت لغمان ضمن ديدار با رئیس و کارکنان رياست فواید عامه اين ولایت از پل (ده زیارت) و از مسیر سرک علینګار- دولت شاه این ولايت نیز  بازدید نمود و به کارکنار ریاست فوایدعامه ولایت لغمان هدایت داد تا در قسمت تطبیق پروژه ها به وقت و زمان معین آن با کیفیت عالی و بخاطر حل مشکلات مردم سعی و تلاش نمایند.
سرپرست وزارت فواید عامه در اين سفر از سرک سروبی – بگرامی ولایت کابل ( مسیر لته بند ) که يک بخش آن در سال های گذشته اعمار گرديده بود نیز بازدید و بررسی نمود.

قابل یاد آوری است در این سفر، محترم انجنیر فضل الباری بلوچ رئیس منابع بشري و محترم عبدالعلیم خورشید رئیس مالی و حسابی اين وزارت از بخش های منابع بشری و مالی ریاست فواید عامه این ولایت نیز نظارت و ارزیابی نمودند و به کارکنان مربوطه جهت انجام بهتر امور رهنمایی های لازم نمودند

1 year 1 month ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۴:۳۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت فواید عامه در نظر دارد  قرارداد پروژه تهیه و تدارک روغنیات و مواد چرب کننده مورد ضرورت ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۸ الی ۱۴ ماه سرطان سال ۱۴۰۳ هـ.ش) از طریق خطوط آهن وزارت فواید عامه افغانستان (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان(۶۲۱۳۳). . .

BACK TO NEWS