شاهراه کابل - کندهار بروی ترافیک باز گردید

ashraf_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۱ - ۱۱:۳۳
شاهراه کابل - کندهار بروی ترافیک باز گردید

شاهراه کابل - کندهار که در مربوطات مرکز ولایت غزنی، در قریه های مشکی، صاحب زاده، کرو سای، لونو پمپ ولسوالی مقر از اثر بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب مسدود شده بود، با تلاش پرسنل تخنیکی و ماشینری ریاست فوایدعامه آن ولایت بروی ترافیک باز گردید.

بخاطر حل مشکلات مردم و عبور و مرور بهتر پرسونل و ماشینری ریاست فوایدعامه ولایت غزنی در ساحه حضور دارند تا مسافرین را رهنمایی و همکاری نمایند.

 پرسونل تخنیکی ریاست فوایدعامه توانستند، یک عراده رنجر، یک عراده تیلر، یک عراده بس نوع ۵۸۰، یک عراده سراچه، یک عراده مازدا و یک عراده ویتز متعلق به مسافران در قریه مشکی ولسوالی قرباغ نجات دهند.

وزارت فواید عامه از تمام مسافرین و دریوران شاهراه کابل – قندهار و ساکنان محل میخواهند تا از احتیاط کامل کار بګیرند و هنګام عبور از این مسیر، قوانین ترافیکی مراعات نمایند تا از خسارات مالی و جانی جلوګیری صورت ګیرد.

 

دفتر مطبوعاتی وزارت فواید عامه

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS