شاهراه کابل – کندهار که در مسیر ولسوالی سرک باغ ولایت غزنی بروی ترافیک مسدود گردیده بود باز گردید

ashraf_admin
شنبه ۱۴۰۱/۵/۸ - ۱۰:۳۲
شاهراه کابل – کندهار که در مسیر ولسوالی سرک باغ ولایت غزنی بروی ترافیک مسدود گردیده بود باز گردید

 

از اثر باران های شدید و جاری شدن سیلاب ها، شاهراه کابل – کندهار که در مسیر سرک ولسوالی قره باغ بروی ترافیک مسدود گردیده بود، ریاست فوایدعامه ولایت غزنی توسط پرسونل و ماشینری آنریاست و با تلاش های شبانه روزی این مسیر را دو باره بروی ترافیک باز نمود.

هموطنان عزیز اکنون می توانند از این مسیر رفت و آمد نمایند. وزارت فوایدعامه از تمام دریوران محترم می‌خواهد که هنگام عبور از مسیر های که سیلاب ها سرازیر شده است، قوانین ترافیکی مراعات نموده و از احتیاط کامل کار بگیرند.

قابل ذکر است، سیلاب های اخیر شماری از سرکها در ولایت غزنی تخریب نموده است، ریاست فوایدعامه آن ولایت در ساحات تخریب شده عملاً کار می نماید تا سرک ها و پل های تخریب شده را ترمیم وسهولت های ترانسپورتی به هموطنان عزیز فراهم نمایند.

دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS