شماری از شاهراه ها و سرک ها که در نتیجه بارندگی و سیلاب های اخیر بروی ترافیک مسدود گردیده اند پاک کاری آنها به سرعت جریان دارد

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۴۰
شماری از شاهراه ها و سرک ها که در نتیجه بارندگی و سیلاب های اخیر بروی ترافیک مسدود گردیده اند  پاک کاری آنها به سرعت جریان دارد

غور: در این ولایت مسیر های ولسوالی های مرغاب و چهارسده از اثر بارش و سیلاب های اخیر موقتاً مسدود گردیده و در شماری از سرک های مواصلاتی اين ولايت از اثر باران ها و سیلاب های روز های گذشته مشکلات ترانسپورتی به ميان آمده بود، اکنون کار پاک کاری آن از سوی رياست فواید عامه اين ولايت جریان دارد. 

بدخشان: در این ولایت نیز مسیر تخار-بدخشان در اثر باران های روز های گذشته در چند ساحه موقتاً به روی ترافیک مسدود شده است، پاک کاری آن جریان دارد. 

همچنان در مسیر های تخار- کلفگان و تخار- فرخار در اثر لغزش کوه وسيلاب های اخیر مشکلات ترافیکی به ميان امده بود و مسیر ولسوالی مندول در ولایت نورستان نیز در اثر لغزش کوه بروی ترافیک موقتاً مسدود گردیده است که اکنون کار پاک کاری آن  جریان دارد. 

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه به روئسای ولایات مربوطه هدايت داده است که توسط پرسونل و ماشینری ریاست های شان، مسیر های متذکره را پاک کاری و بروی ترافیک باز نمایند.

11 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS