محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء از جریان کارشاهراه سالنگ ها بازدید نمود

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۵:۲۲
محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء از جریان کارشاهراه سالنگ ها بازدید نمود

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء ا.ا.ا و الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به سالنگ ها ضمن بازدید از جریان کار این شاهراه با مسؤلین، کارگران فنی و تخنیکی نیز دیدار نمودند.

در این دیدار مسئولین شرکت های قراردادی و تیم های تطبیق کننده در مورد پیشرفت و جریان کار طبقات کانکریت شاهراه سالنگ ها معلومات مفصل ارایه نمودند، محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند از کارهای انجام شده ابراز خورسندی نموده و به مسئولین این پروژه ملی در مورد کیفیت و سرعت کار و تکمیل شدن آن به وقت معین هدایات لازم داد.

همچنان محترم ملا عبدالغنی برادر آخند در جریان دیدار با مسئولین شرکت های قراردادی،‌ تیم های تطبیق کننده و کارگران فنی و تخنیکی گفت؛ این کشور خانه مشترک همه ما است و برای آبادی آن باید به صورت مشترک تلاش نمائیم و آباد کردن آن مسؤلیت مشترک همه‌ی ما می‌باشد وی افزود « جای افتخار است که شما در این شرایط در آبادی کشور سهم می گیرید.». محترم ملا عبدالغنی برادر آخند؛ زحمات و تلاش های آنها را در بازسازی سالنگ ها ارزنده خواند و از لحاظ مادی و معنوی تشویق نمود.

قابل ذکر است؛ وزارت فواید عامه کار بازسازی شاهراه سالنگ ها را درسه بخش با سکتور خصوصی قرارداد نموده است، اکنون کار طبقه CTB و کانکریت ریزی و از تونل الی گالری ۱۶ تکمیل شده و کار بازسازی ۱۰ گالری دیگر پنج گالری در سالنگ شمالی و پنج گالری در سالنگ جنوبی به سرعت جریان دارد در برخی از گالری ها کار طبقه CTB تکمیل شده و آماده کانکریتریزی میباشد و در برخی از گالری ها کار طبقات سبیس، فلتري، CTB  و سیخ بندی جریان دارد. 

همچنان در سالنگ شمالی کار اسفالت سرک  خنجان – دوشی  به سرعت جریان دارد. 
وزارت فواید عامه همواره تلاش می‌نماید تا با اعمار، بازسازی و ترمیم شاهراه ها سرک ها و خطوط آهن برای هموطنان عزیز سهولت های بیشتر ترانسپورتی فراهم نمايد.
 

1 year 5 months ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۵:۲۲
Background image

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء از جریان کارشاهراه سالنگ ها بازدید نمود

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء ا.ا.ا و الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به سالنگ ها ضمن بازدید از جریان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۲:۵۱
Background image

معین خط آهن وزارت فواید عامه از بندر تورغندی و پروژه خط آهن خواف- هرات بازدید نمود

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین خط آهن وزارت فواید عامه در جریان بازدید از  بنادر، استیشن ها و خطو ط آهن افغانستان در شمال کشور از بندر تورغوندی و پروژه خط آهن خواف- هرات بازدید. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۴:۳۷
Background image

مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین خط آهن وزارت فوایدعامه از بندر آقینه بازدید نمود

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین خط آهن وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولایت شمال افغانستان، ضمن بازدید از کارهای بندر آقینه با تجار ملی پیرامون موضوعات مختلف نیز دیدار. . .

BACK TO NEWS