کار ترمیم و باسازی شاهراه تخار - کندز به ارزش بیشتر از ۱۵ میلیون افغانی تکمیل و به بهربرداری سپرده شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۷
کار ترمیم و باسازی شاهراه تخار - کندز به ارزش بیشتر از ۱۵ میلیون افغانی تکمیل و به بهربرداری سپرده شد

کار ترمیم و داغگیری شاهراه تخار – کندز به ارزش بیشتر از ۱۵ میلیون افغانی میان وزارت فواید عامه و شرکت ساختمانی وسرک سازی دورانی قرارداد گردید بود که با حضورداشت رئیس فواید عامه ولایت تخار و شماری مسؤلان محلی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

در پروژه متذکره کاراعمار ۳۲ متر دیوار استنادی، یک پایه پلچک ،۵۴۶ متر چویچه آهن کانکریتی و یک لایه اسفالت روی پل به طول ۲۸۹ متر و عرض ۸ متر می باشد که اکنون کار آن تکمیل وبهربرداری سپرده شد.

قابل یادآوریست؛ در جریان کار این پروژه به شماری از باشندگان محل زمینه کار فراهم شده وبه تکمیل شدن آن مشکلات ترانسپورتی مسافرین در مسیر شاهراه تخار – کندز نسبت به گذشته حل شده شده است.
دفتر مطبو

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵
Background image

سرپرست وزارت فوایدعامه از مسیر خط آهن حیرتان – مزار شریف بازدید بعمل آورد.

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولايات شمال کشور، در حالی که وی را شماری از روئسای ولایتی همراهی مینمود به ولایت بلخ سفر کرده از جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۹
Background image

تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرارداد بالمقطع.

وزارت فواید عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرار داد. . .

BACK TO NEWS