استخدام ۴۷ کارمند مسلکی در بست های قرار دادی وزارت فواید عامه از طریق رقابت آزاد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۶ - ۱۰:۴۴
استخدام  ۴۷ کارمند مسلکی  در بست های قرار دادی وزارت فواید عامه از طریق رقابت آزاد

وزارت فواید عامه مطابق پالیسی امارت اسلامی افغانستان  به منظور سپردن کار به اهل کار ، ایجاد اداره سالم و مسلکی و جذب افراد متخصص و مسلکی ۴۷ بست قراردادی خویش را از طریق رقابت آزاد به اعلان گذاشته بود که از این میان از ۲۶۳ تن اشتراک کننده گان امتحان گرفته شد.
این امتحان با تلاوت چند آیات از قران کریم آغاز گردیده و سپس الحاج مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنیکی وزارت  فواید عامه گفت ؛ افراد متذکره در بخش اعمار مسجد ها گماشته خواهد شد و به اشتراک کننده گان از شفافیت پروسه امتحان کامل اطمینان کامل داد.
همچنان محترم فاتح افزود؛  که اساس برگزاری  این امتحان روابط و واسطه نبوده بلکه لیاقت و شایسته گی اشتراک کننده گان از روی  پارچه امتحان ایشان مشخص میشود، کسانی که در این آزممون نمرات بلند را اخذ نماید در بخش های مربوطه به وظیفه گماشته می شود.
وزارت فوایدعامه به اساس حکم عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله در مسیر شاهراه های کشور ۷۵ محراب مساجد را اعمار می نماید که از این جمله در سال جاری کار اعمار ۵ محراب مسجد را در مسیر شاهراه کابل – کندهار در سال روان آغاز ګردیده است و کار اعمار یک محراب مسجد در ولسوالی دامان سال گذشته اغاز شده بود که حدود ۶۰ درصد کارآن پیشرفت داشته است.
همچنان در سال روان کار اعمار ۸ محراب مسجد در شاهراه کندهار- هرات بعد از تکمیل پروسه تخنیکی و تدارکاتی اغازمیشود.
قابل یادآوری است که وزارت فواید عامه قبل از این سه بار از اشخاص مسلکی امتحان  اخذ نموده است  که صدها تن  را  در بست های رسمی و قرار دادی این وزارت استخدام شده است.
 
 

1 year 3 months ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۱۵:۳۸
Background image

در ماه اسد از طریق خطوط آهن (۳۱۶۷۴۳) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

از آغاز تا ختم ماه اسد سال ۱۴۰۳هـ.ش. از طریق خطوط آهن وزارت فوایدعامه افغانستان (۳۱۶۷۴۳) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان (۲۵۵۳۰۷) تُن، بندر آقینه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۶ - ۱۰:۴۴
Background image

استخدام ۴۷ کارمند مسلکی در بست های قرار دادی وزارت فواید عامه از طریق رقابت آزاد

وزارت فواید عامه مطابق پالیسی امارت اسلامی افغانستان  به منظور سپردن کار به اهل کار ، ایجاد اداره سالم و مسلکی و جذب افراد متخصص و مسلکی ۴۷ بست قراردادی خویش را از طریق رقابت آزاد به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۳ - ۱۵:۲۵
Background image

وزارت فواید عامه به منظور جذب افراد تخنیکی و مسلکی از نزدیک به ۴۰۰ تن امتحان اخذ گردید

وزارت فواید عامه به منظور سپردن کار به اهل کار و جذب افراد تخنیکی و مسلکی ۲۲ بست مسلکی خویش را از طریق رقابت آزاد به اعلان گذاشته بود که از ۴۰۰ تن داوطلبان به تاریخ ۱۸ صفرالمظفر سال. . .

BACK TO NEWS