قرارداد سه پروژه انکشافی وزارت فوایدعامه لغو گردید

mopw_admin
فسخ قرارداد

Publish Date

Closing Date

اطلاعیه!
قرارداد سه پروژه انکشافی وزارت فوایدعامه لغو گردید

قرارداد پروژه های ( سرک کره تاز ولایت کاپیسا به طول ۱۱.۱۷ کیلومتر، سرک خوشی الی محمد آغه ولایت لوگر به طول ۲۶.۵ کیلومتر و سرک ترینکوت الی شاه ولی کوت ولایت کندهار به طول ۲۴ کیلومتر) به دلیل ناتوانی شرکت های در تطبیق پروژه ها لغو گردیده است.
وزارت فوایدعامه متعهد به تطبیق پروژه ها به وقت و زمان معین آن می باشد، تا سهولت های ترانسپورتی به هموطنان عزیز  فراهم شود.
 از اینکه تطبیق پروژه های یاد شده برای باشندگان ولایات متذکره نهایت مهم و با اهمیت می باشند و از طرف دیگر مردم می خواهند این پروژه ها تطبیق و عملی شود، حکومت افغانستان مصمم است تا پروژه های فوق ذکر را با اداره عملیاتی و حمایوی انکشاف ملی که یک شرکت دولتی میباشد؛ قرارداد و کار شان دو باره آغاز گردد.

11 months ago

.

More tenders

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۰:۲۸
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی

از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا پروسه داوطلبی {پروژه اعمار یک محراب مسجد شاهراه عمومی کابل – کندهار(ولسوالی شاه جوی ولایت زابل) در کیلومتر (000+70) به مساحت 6000 متر مربع( . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۰:۲۵
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی

از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه اعمار یک محراب مسجد در شاهراه کابل -کندهار (ولسوالی آب بند ولایت غزنی ) در کیلو متر (000+70) به مساحت (6000) متر مربع . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۰:۲۰
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی

از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه اعمار یک محراب مسجد در شاهراه کابل -کندهار (ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردک )  در کیلو متر( 000+70 ) به مساحت (6000) . . .

Back to tenders