وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی قسمت های که عبور و مرور به مشکل مواجه می باشد از طرف پرسونل ریاست حفظ و مراقبت سالنگ وزارت فواید عامه نمک پاشی جریان دارد.
بلخ: مسیر مزار شریف-ولسوالی چهارکنت از اثر ریزش باران و سیلاب ها بروی ترافیک مسدود می باشد، پاک کاری مواد رسوبی آن به شدت جریان دارد. 
سرپل: در مسیر ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل در نتیجه بارش باران در قسمت های مختلف سیلاب ها سرازیر شده است که یک پایه پلچک را تخریب نموده است و این مسیر بروی ترافیک فعلا مسدود گردیده است که تلاش ها برای باز کردن این مسیر از سوی ریاست فواید عامه ولایت سرپل جریان دارد. 
بامیان: مسیر کوتل قوناق میان بامیان-دایکندی از اثر ریزش شدید برف بروی وسایط باربری مسدود گردیده است که پاک کاری آن به شدت جریان دارد. 
قابل یادآوریست که در ولایت نورستان نیز پاک کاری مواد رسوبی در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های اخیر جریان دارد.
الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه به تمامی ریاست های ولایتی این وزارت هدایت داده است که در زمان ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب ها آمادگی کامل برای پاک کاری سرک ها و شاهراه ها داشته باشند تا از خسارات مالی و جانی جلوگیری صورت گیرد

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵
Background image

سرپرست وزارت فوایدعامه از مسیر خط آهن حیرتان – مزار شریف بازدید بعمل آورد.

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولايات شمال کشور، در حالی که وی را شماری از روئسای ولایتی همراهی مینمود به ولایت بلخ سفر کرده از جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۹
Background image

تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرارداد بالمقطع.

وزارت فواید عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرار داد. . .

BACK TO NEWS