کار  ترمیم اساسی  8 کیلومتر سرک کابل – میدان شهر با قطع نوار رسماً آغاز گردید

ashraf_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۷/۱۹ - ۱۰:۱۰
کار  ترمیم اساسی  8 کیلومتر سرک کابل – میدان شهر با قطع نوار رسماً آغاز گردید

 

 کار ترمیم اساسی ( قیرریزی ) 8 کیلومتر سرک از پل کمپنی شهر کابل به طرف میدان شهر، توسط محترم سید ادریس میر سرپرست معینیت تخنیکی وزارت فوایدعامه با حضور مفتی محمد هارون سرپرست زون کابل،  شماری از روئسای تخنیکی و مسوولین شرکت قراردادی، با قطع نوار رسماً آغاز گردید

سرپرست معینیت تخنیکی وزارت فوایدعامه در مراسم آغاز این پروژه گفت: رهبری وزارت فوایدعامه  امـــارت ا. ا ، سرک‌ها و پل‌هایی را در اولویت خود قرارداده که تخریب گردیده و باعث ایجاد مشکلات در رفت و آمد مردم شده است.
 وی افزود: کار ترمیم اساسی (قیرریزی) ۸ کیلومتر سرک کابل – میدان شهر  به ارزش بیشتر از 30 میلیون افغانی میان وزارت فوایدعامه و شرکت ساختمانی هیواد نگین قرارداد گردیده و قرار است کار آن در 35 روز آینده تکمیل شود.
سرپرست معینیت تخنیکی اضافه کرد: ترمیم و میلینک کاری شاهراه زابل – میدان شهر، 30 کیلومتر شاهراه سالنگ و سه پایه پل در ولسوالی شهر صفا ولایت زابل، از سوی  امـــارت ا. ا قبلاً آغاز گردیده و کار آنها عملاً جریان دارد و این روند در آینده شامل تمام ولایات افغانستان می شود.

در ادامه حافظ منور مشاور معینیت حفظ ومراقبت سرکها صحبت نموده افزود: معینیت حفظ و مراقبت سرکها تمام نقاط آسیب پذیر را که در رفت و آمد مردم و فصل زمستان مشکلات ترانسپورتی را ایجاد می نماید شناسایی نموده و بخاطر حل مشکلات مردم از سوی وزارت فوایدعامه پلان های اساسی روی دست گرفته شده است .

وی افزود: شاهراه کابل – میدان شهر 24 کیلومتر طول دارد که کار 8 کیلومتر آن امروز آغاز گردید، متباقی 16 کیلومتر آن در مراحل تخنیکی قراردارد و در آینده کار آن نیز آغاز خواهد شد.
 در اخیر مفتی محمد هارون، سرپرست ریاست فوایدعامه کابل صحبت نموده، از تطبیق با کیفیت مطابق مشخصات تخنیکی این پروژه به وقت و زمان معین آن اطمینان داده و از باشندگان محل خواست که در جریان کار این پروژه با وزارت فوایدعامه همکاری همه جانبه نمایند.
دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS