کار اعمار و ساختمان سرک از مزار شریف الی مرکز قریه بابه قج قار ولسوالی نهری شاهی ولایت بلخ جریان دارد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۱ - ۱۳:۸
کار اعمار و ساختمان سرک از مزار شریف الی مرکز قریه بابه قج قار ولسوالی نهری شاهی ولایت بلخ جریان دارد

این سرک دارای دو بخش می باشد، بیشتر از 14 کیلومتر طول دارد بخش اول از سرک عمومی مزار شبرغان الی قریه کمپیرک و بخش دوم از بازار لنگر خانه آغاز الی سرک عمومی مزار شریف شبرغان امتداد می یابد، به قیمت بیشتر از 148 میلیون افغانی با یک شرکت ساختمانی خصوصی قرارداد گردیده و تا کنون ۵۵ فیصد پیشرفت کاری دارد.
این پروژه دارای اهمیت فراوان اقتصادی و اجتماعی بوده که با تکمیل شدن کار سرک مذکور سهولت های اجتماعی برای باشندگان محل بوجود میاید و دسترسی آنان را به مراکز صحی و تجارتی آسانتر می سازد.
در جریان کار ساختمان سرک متذکره برای باشندگان مسیر سرک به صورت مستقیم و غیر مستقیم 1196 روز کاری ایجاد شده است و با تکمیل شدن آن 797 تن بشکل مستقیم از آن مستفید می شوند.
وزارت فوایدعامه – کابل

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS