کار اعمار و ساختمان سرک خواجه غار - دشت قلعه به سرعت جريان دارد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۶ - ۱۴:۱۸
کار اعمار و ساختمان سرک خواجه غار - دشت قلعه به سرعت جريان دارد

سرک ولسوالی خواجه غار الى ولسوالى دشت قلعه ولايت تخار ۱۷ کیلومتر طول و ۱۱ متر عرض دارد که میان وزارت فوایدعامه و یکی از شرکت های خصوصی قرارداد شده است و تاکنون ۲۵ فیصد پیشرفت کاری دارد.

این پروژه بخش اول سرک ماوراى کوکچه است که در اتصال و رشد اقتصاد محلی نقش مهم و اساسی دارد.

سرک ماوراى کوکچه به شش بخش تقسيم شده، چهار بخش آن از سوی وزارت فوایدعامه قرارداد و عملاً کار جریان دارد .

بخش هاى ديگر ماوراى کوکچه در ولسوالي هاى خواجه غار، دشت قلعه، خواجه بهاوالدين، ينگی قلعه و چاه آب موقعيت دارند، با تکمیل شدن این پروژه مهم و حیاتی ضمن توسعۀ شهری، کاهش ازدحام ترافیک، تسهیل اتصال منطقوی، بهبود وضعیت محیط زیست، تسهیل در امر عرضۀ خدمات (صحی، آموزشی، شهری)، ولایت تخار را از طریق بندر آی‌خانم به کشور تاجکستان نیز وصل می شود.

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS