کار بازسازی اساسی قسمت سوم شاهراه سالنگ ها رسماً آغاز گردید

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۸/۶ - ۱۲:۷
 کار باز سازی اساسی قسمت سوم شاهراه سالنگ، در سفر محترم الحاج ملا محمد عیسی سرپرست وزارت فوایدعامه به ولایات پروان و بغلان باحضور داشت مولوی حمدالله مبارک معاون والی بغلان، رئیس حفظ و مراقبت سالنگ ها، ولسوالان خنجان و دوشی، مسؤل تخنیکی پروژه، مسوولین شرکت های قراردادی و شماری از مسؤلان محلی آغاز گردید.   این سرک ۲۱.۳ کیلومتر طول، ۷ متر عرض موتر رو و ۳ متر شانه ها( شولدر) سرک می باشد، که در مسیر آن ساختمان های مصنوعی، ترمیم و بازسازی شماری از پل ها، پلچک ها، جویچه های کانکریتی و دیوار های استنادی شامل می باش


کار باز سازی اساسی قسمت سوم شاهراه سالنگ، در سفر محترم الحاج ملا محمد عیسی سرپرست وزارت فوایدعامه به ولایات پروان و بغلان باحضور داشت مولوی حمدالله مبارک معاون والی بغلان، رئیس حفظ و مراقبت سالنگ ها، ولسوالان خنجان و دوشی، مسؤل تخنیکی پروژه، مسوولین شرکت های قراردادی و شماری از مسؤلان محلی آغاز گردید. 

این سرک ۲۱.۳ کیلومتر طول، ۷ متر عرض موتر رو و ۳ متر شانه ها( شولدر) سرک می باشد، که در مسیر آن ساختمان های مصنوعی، ترمیم و بازسازی شماری از پل ها، پلچک ها، جویچه های کانکریتی و دیوار های استنادی شامل می باشند، که کار ترمیم و بازسازی اساسی آن از سوی وزارت فوایدعامه با شرکت ساختمانی سرک سازی میرودان و قادر کاروان به قرارداد گردیده است. 

در این سفر سرپرست وزارت فوایدعامه از جریان کار تونل سالنگ و گالری ۱۶ نیز بازید نمود و به مسؤلان پروژه متذکره و شرکت قراردادي بمنظور سرعت بخشیدن، کیفیت بهتر و تکمیل آن دروقت معین هدایات لازم داد.

قابل یاد آوریست؛ که با ترمیم و باز سازی اساسی شاهراه متذکره در انتقال اموال تجارتی و رفت وآمد مسافران به ولایت های شمال کشور سهولت های بیشتر ترانسپورتی مهیا خواهد شد.
 

11 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۱۹
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه بمنظور بازدید از پروژه ها به ولایت لغمان سفر نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در حالیکه وی را شماری از روئسای  وزارت همراهی می نمودند؛ بمنظور بازدید از پروژه های اين وزارت، روز جمعه به ولایت لغمان سفر نمود.
س. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

BACK TO NEWS