اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه کابل – کندهار

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۹:۵۵
اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه کابل – کندهار

وزارت فواید عامه، کار ترمیم و بازسازی اساسی شاهراه کابل – کندهار را قبلاً آغاز نموده است و اکنون قیرریزی یک بخش این شاهراه در ساحه پل شیخ آباد ولسوالی سید آباد ولایت میدان وردک جریان دارد.
بدینوسیله به اطلاع تمام هموطنان گرامی و دریوران محترم رسانیده می شود، که به منظور تطبیق بهتر پروژه، تنظیم وسایط و جلوگیری از ازدحام ترافیکی، مسیر شاهراه کابل – کندهار در ساحه پل شیخ آباد ولایت میدان وردک از ساعت ۰۰ : ۰۵ عصر روز دوشنبه مورخ ۱۸ سرطان تا ساعت ۰۰ : ۰۵ عصر روز چهار شنبه مورخ ۲۰ سرطان سال ۱۴۰۳ هـ ش  به مدت دو روز بروی وسایط باربری و وسایط مسافربری بزرگ ( ۵۸۰، ۴۰۴ و ۳۰۳) مسدود می گردد، که وسایط باربری و مسافربری متذکره میتوانند در این مدت از راه کابل - لوگر مسیر تنگی رفت و آمد نمایند. 
قابل یاد آوریست، برای وسایط مسافربری خورد مسیر بدیل در این منطقه وجود دارد؛ اما ازطرف غزنی از مسیر تنگی ( شاهراه کابل - لوگر) حرکت نمایند.

1 year 1 month ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۴:۳۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت فواید عامه در نظر دارد  قرارداد پروژه تهیه و تدارک روغنیات و مواد چرب کننده مورد ضرورت ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۸ الی ۱۴ ماه سرطان سال ۱۴۰۳ هـ.ش) از طریق خطوط آهن وزارت فواید عامه افغانستان (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان(۶۲۱۳۳). . .

BACK TO NEWS