به ارزش بیشتر از ۵۸ میلیون افغانی ۴۵ کیلومتر سرک در ولایت سرپل حفظ و مراقبت شده است

mopw_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۱۲:۴۲
به ارزش بیشتر از ۵۸ میلیون افغانی ۴۵ کیلومتر سرک در ولایت سرپل حفظ و مراقبت شده است

به ارزش بیشتر از ۵۸ میلیون افغانی ۴۵ کیلومتر سرک در ولایت سرپل حفظ و مراقبت شده است .

سوم جدی ۱۳۹۹

ریاست فواید عامه ولایت سرپل در سال مالی ۱۳۹۹، ۱۷کیلومترلات اول سرک سفید خاک ولسوالی بلخاب واندراب را به قیمت بیشتر از ۲۴میلیون افغانی، ۱۳ کیلومتر لات دوم سرک سفید خاک ولسوالی بلخاب را به قیمت  بیشتر از ۱۸ میلیون افغانی و ۱۵ کیلومتر سرک مسجد سبزولسوالی سانچارک را  به  قیمت بیشتر از ۱۵میلیون افغانی با شرکت های خصوصی ساختمانی قرار داد و حفظ و مراقبت نموده است.

همچنان ۲۰۰ متر دیوار استنادی در مسیر شاهراه سرپل – شبرغان به قیمت بیشتر از ۵ میلیون افغانی احیای مجدد شده است که بودجه این پروژه ها از سوی دولت افغانستان پرداخت گردیده است .

پروژه های یاد شده در رفت و آمد باشندگان ولسوالی های سانچارک، بلخاب و سفید خاک ولایت سرپل سهولت فراهم نموده  و علاوه برآن در جریان کار پروژه برای تعدادی از باشندگان مسیرهای متذکره نیز شغل ایجاد گردیده است.

وزارت فوایدعامه – کابل

 

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS