جلسه اداری وزارت فواید عامه برگزار گردید

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۴:۲۴
جلسه اداری وزارت فواید عامه برگزار گردید

جلسه اداری وزارت فواید عامه تحت ریاست محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست این وزارت و با حضورداشت محترم مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنیکی ، الحاج ملا بخت الرحمن شرافت معین خط آهن وزارت و روئسای این وزارت برگزار گردید
این جلسه با تلاوت آیات مبارک قرآن عظیم الشان آغاز شد، سپس محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سخنان رهنمودی شان گفت: تمام امورات وزارت باید به شکل قانونی و در اسرع وقت انجام شود و از تاخیر و سکتگی جلوگیری گردد.
وی افزود، باید تلاش شود تا پروژه های که شامل پلان امسال وزارت قرار دارند به وقت معین و با کیفیت بهتر تطبیق شود.
سرپرست وزارت فوایدعامه به مسؤلین مربوطه و بخش های تخنیکی هدایت داد که از جریان کار پروژه ها نظارت نموده و در اجرای آن سعی و تلاش جدی نمایند.
همچنان در این جلسه در مورد سروی، دیزاین، تدارکات و تطبیق پروژه های سرک سازی و خط آهن میان اعضای جلسه بحث مفصل صورت گرفت و تصامیم لازم اتخاذ گردید.

1 year 1 month ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۴:۳۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت فواید عامه در نظر دارد  قرارداد پروژه تهیه و تدارک روغنیات و مواد چرب کننده مورد ضرورت ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۸ الی ۱۴ ماه سرطان سال ۱۴۰۳ هـ.ش) از طریق خطوط آهن وزارت فواید عامه افغانستان (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان(۶۲۱۳۳). . .

BACK TO NEWS