خوست: کار اعمار و ساختمان ۱۱ کیلومتر سرک در ولسوالی باک عنقریب تکمیل می گردد

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۷ - ۱۵:۱۸
خوست: کار اعمار و ساختمان ۱۱ کیلومتر سرک در ولسوالی باک عنقریب تکمیل می گردد

این سرک اسفالتی بیشتر از ۱۱کیلومتر طول دارد، از ولسوالی باک ولایت خوست آغاز الی بازار تریزایی امتداد دارد، تاکنون ۹۸.۶۸ فیصد کار آن تکمیل شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری سپرده خواهد شد.

پروژه متذکره، میان وزارت فوایدعامه و یکی از شرکت های ساختمانی خصوصی به ارزش بیشتر از ۱۲۴ میلیون افغانی قرارداد گردیده و از سوی حکومت افغانستان تمویل می شود.

در جریان اعمار و ساختمان پروژه مذکور برای شماری از باشندگان محل به طور مستقیم و غیر مستقیم ۱۵۴۵۰ روز کاری ایجاد گردیده و با تکمیل شدن این سرک ۸۲۰۰ تن به طور مستقیم از آن مستفید می شوند.

با تکمیل شدن این سرک، برعلاوه اینکه قریه‌جات مسیر سرک باهم وصل می شوند؛ مشکلات ترانسپورتی باشندگان ولسوالی های باک، علی شیر و ځاځي میدان حل گردیده و دست‌رسی مردم نسبت به گذشته، به مراکز تجارتی، صحی و آموزشی سهل‌تر شده و اهالی مناطق متذکره می توانند فراورده های زراعتی شان از این مسیر به مرکز ولایت خوست انتقال نمایند.

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS