سرپرست جدید ریاست های دعوت و ارشاد و ترانسپورت وزارت فوایدعامه معرفي گردیدند

media_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۹:۴۹
سرپرست جدید ریاست های دعوت و ارشاد و ترانسپورت وزارت فوایدعامه معرفي گردیدند

به اساس هدایت محترم الحاج ملا عبدالمنان عمری سرپرست وزارت فوایدعامه، شیخ مولوی میراجان قریشی به حیث سرپرست ریاست دعوت و ارشاد و مفتی مولوی عبدالولی محمد به حیث سرپرست ریاست ترانسپورت این وزارت تعیین و معرفی شدند.

مراسمی‌که به همین مناسبت تدویر یافته بود، مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنیکی وزارت فوایدعامه صحبت نمود گفت؛ تغییر و تبدیل در نظام یک اصل است و تغیرات باعث پیشرفت و ترقی اداره می گردد.
در ادامه شیخ مولوی میراجان قریشی سرپرست جدید ریاست دعوت و ارشاد صحبت نمود گفت: پایه های یک نظام شرعی و مردمی به اساس صداقت، عدالت، ایمانداری و خدمت به خلق الله استوار میباشد، وی افزود؛ وظیفه و مسؤلیت؛ یک امانت الهی است و در امانت اخلاص راز کامیابی و کلید بهشت میباشد.

در اخیر مولوی عبدالولی محمد سرپرست جدید ریاست ترانسپور صحبت نموده افزود؛ توظیف و تعیین در یک بخش نظام، مسوولیت است؛ امتیاز نیست، و روزی از این امانت و مسوولیت حتما حساب خواهد داد و ما متعهد به امانت داری و خدمت به وطن می باشیم.
 

10 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
Background image

وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۲۶
Background image

کار ترمیم و بازسازی دو سرک در ولایت هلمند جریان دارد

وزارت فوایدعامه کار ترمیم و بازسازی دو سرک را در ولایت هلمند آغاز نموده است که پروژه اول کار ترمیم و بازسازی ۹۶ کیلومتر سرک از ولسوالی گرشک – ساحه سنگیلان این ولایت می باشد که شامل آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشور که از اثر بارش برف و طوفان بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک باز گردید

وضعیت امروزی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور قرار ذیل است:
سالنگ ها: شاهراه سالنگ دو شب قبل ساعت ۸:۳۰ بجه شب از اثر برف باری، طوفان شدید و محدودیت ساحی دید بروی ترافیک مسدود گردیده. . .

BACK TO NEWS