وزارت فوایدعامه در یک هفته اخیر صدها کیلومتر سرک‌ها و شاهراه های کشور را را از وجود برف پاک کاری نموده است

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۹
وزارت فوایدعامه در یک هفته اخیر صدها کیلومتر  سرک‌ها و شاهراه های کشور را را از وجود برف پاک کاری نموده است


وزارت فوایدعامه در زمستان سال جاری نسبت به سالهای گذشته، در قسمت باز گشایی سرک‌ها و شاهراه ها  تلاش های مثمر و اقدامات به موقع انجام داده است.

این وزارت با استفاده مؤثر پرسونل فنی و مسلکی خویش، زمستان امسال در نقاط مختلف کشور صد‌ها کیلومتر سرک را با هزینه کم و در اسرع وقت از وجود برف پاک کاری و بروی ترافیک و هموطنان عزیز باز نگهداشته است.

وزارت فوایدعامه، با هماهنگی شرکت های قراردادی به اساس پلان ازقبل تعیین شده، در یک هفته اخیر شاهراه ( سالنگ‌ها، کابل- جلال آباد، کابل - گردیز، گردیز - خوست، کابل - غزنی، میدان وردگ - بامیان، دایکندی و شاهراه غور - هرات را پاک‌کاری نموده است.

همچنان، تیم ریاست های ولایتی این وزارت سرک عمومی پنجشیر، سرک ولسوالی نرخ میدان وردگ، سرک ولسوالی واغظ غزنی، سرک ولسوالی دندپتان پکتیا و سرک دب کوتل ولسوالی شینکی زابل را از وجود برف نیز پاککاری نموده است.

قابل ذکر است؛ در جریان برف‌باری های اخیر  در کنار پرسونل ریاست های ولایتی این وزارت، پرسونل ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها و پرسونل ریاست نقاط آسیب پذیر در نقاط مختلف کشور و در مسیر های صعب العبور (برفگیر) بمنظور آگهی دهی از وضعیت شاهراه‌ها، کنترول ترافیک و جلوگیری از حوادث ناگوار حضور داشتند تا هموطنان عزیز با سهولت رفت و آمد نمایند.

10 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
Background image

وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۲۶
Background image

کار ترمیم و بازسازی دو سرک در ولایت هلمند جریان دارد

وزارت فوایدعامه کار ترمیم و بازسازی دو سرک را در ولایت هلمند آغاز نموده است که پروژه اول کار ترمیم و بازسازی ۹۶ کیلومتر سرک از ولسوالی گرشک – ساحه سنگیلان این ولایت می باشد که شامل آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشور که از اثر بارش برف و طوفان بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک باز گردید

وضعیت امروزی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور قرار ذیل است:
سالنگ ها: شاهراه سالنگ دو شب قبل ساعت ۸:۳۰ بجه شب از اثر برف باری، طوفان شدید و محدودیت ساحی دید بروی ترافیک مسدود گردیده. . .

BACK TO NEWS