وزیر فواید عامه با والی تخار در مورد سرکهای ماورای کوکچه، دیدار کرد

mopw_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۲
وزیر فواید عامه با والی تخار در مورد سرکهای ماورای کوکچه، دیدار کرد

وزیر فواید عامه با والی تخار در مورد سرکهای ماورای کوکچه، دیدار کرد
24 حوت 1399
انجنیر نجیب الله یمین وزیر فواید عامه در دفتر کار اش با عبدالله قرلق والی ولایت تخار دیدار کرد.
در این دیدار معین حفظ و مراقبت سرکهای وزارت فواید عامه، پوهنیار پاینده محمد انوری و داکتر سید اشرف الدین نماینده مردم ولایت تخار در ولسی جرگه نیز حضور داشتند.
در این دیدار والی ولایت تخار عبدالله قرلق خواستار سرعت بخشیدن کار ساختمان سرک های ماورای کوکچه گردید، همچنان خواستار ساختمان  و احیای مجدد سرک های ولایت  تخار – بدخشان و سرکهای شهر تالقان الی ولسوالی های چان و رستاق نیز گردیدند.
انجنیر نجیب الله یمین وزیر فواید عامه به خواست های والی ولایت تخار جواب مثبت داده افزود، سرک های ماورای کوکچه در حوزه شمال شرق از نظر اقتصادی بسیار با ارزش است و در کار ساختمان آن توجه جدی خواهد شد.
سرک های ماورای کوکچه بخش مهم دهلیز شمال شرق به حساب میآید که  بندر آی خانم  را از طریق راه ولسوالی های خواجه غار، دشت قلعه، خواجه بهاوالدین، ینگی قلعه به مرکز ولایت تخار شهر تالقان وصل میکند.
وزیر فواید عامه ساختمان سرکهای اسفالتی (قیر) را از اولویت های کاری این وزارت شمرده، بر کیفیت و سرعت کار پروژه ها اطمینان داد.

وزارت فواید عامه - کابل

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS