وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری دوطرفه و وسایط باربری از جنوب به شمال در حرکت می باشند. همچنان برف پاکی، ریک و نمک پاشی در ساحات مختلف از سوی پرسونل ریاست سالنگ ها جریان دارد.

پروان : سرک پروان – بامیان از مسیر دره غوربند که در چندین نقطه سیلاب ها سرازیر شده بود توسط ریاست فوایدعامه ولایت پروان پاک کاری شده و تردد وسایط جریان دارد

 نورستان: هوا ابری است، در اثر بارش باران و سیلاب ها در مسیر سرک کنر – نورستان در ساحه چتراس، ستاپ و در منطقه مندی و در مسیر سرک نورګرام ۔ مندول در ساحه سنګ پول در بعضی قسمت ها کوه لغزش کرده است و در بعضی قسمت ها سیلاب ها سرازیر شده بود که توسط پرسونل و ماشینری ریاست فوایدعامه آنریاست پاک کاری گردید

کاپیسا: در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها در ولایت کاپیسا که مسیر سرک گلبهار الی سروبی که مواد سیلابی جمع آوری شده بود پاک کاری و ساحات تخریب شده توسط پرسونل و ماشینری ریاست فوایدعامه پر کاری گردید.

ارزگان: از اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها؛ سرک خاص ارزگان – چنارتو بخشی از آن قسماً تخریب شده است و همچان یک پایه پل در مسیر سرک خاص ارزگان نیز قسماً تخریب گردیده است. محترم الحاج ملا محمد عیسی سرپرست وزارت فوایدعامه به تمام روئسای ولایتی و تیم های ولایتی هدایت داده است، تا با استفاده از امکانات دست داشته‌ی شان در قسمت پاک کاری سرک ها از مواد سیلابی و باز نگهداشتن شاهراه و سرکها از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند و سهولت های ترانسپورتی را در رفت و آمد هموطنان عزیز ما مهیا نمایند.

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵
Background image

سرپرست وزارت فوایدعامه از مسیر خط آهن حیرتان – مزار شریف بازدید بعمل آورد.

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولايات شمال کشور، در حالی که وی را شماری از روئسای ولایتی همراهی مینمود به ولایت بلخ سفر کرده از جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۹
Background image

تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرارداد بالمقطع.

وزارت فواید عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرار داد. . .

BACK TO NEWS