پنج پروژه به ارزش بیشتر از ۶۴ میلیون افغانی در ولایت هرات تطبیق می گردد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۹ - ۱۱:۵۳
پنج پروژه به ارزش بیشتر از ۶۴ میلیون افغانی در ولایت هرات تطبیق می گردد

کار پنج پروژه ترمیماتی از سوی وزارت فوایدعامه به ارزش بیش از ۶۴.۸ میلیون افغانی در ولایت هرات آغاز و اکنون عملاً جریان دارد.

از میان این پروژه ها؛ سه پروژه ترمیم پل های ده شیخ و پروانه به ارزش بیشتر از ۶.۷ میلیون افغانی، ترمیم پلچک های شاهراه هرات – تورغندی به ارزش بیشتر از ۵.۹ میلیون افغانی و ترمیم سرک عمومی ولسوالی پشتون زرغون به ارزش بیشتر از ۳.۹ میلیون افغانی) از سوی وزارت فوایدعامه با سه شرکت ساختمانی و سرکسازی به ارزش مجموعی ۱۶۷۸۲۸۷۳ میلیون افغانی قرارداد گردیده که اکنون کار آن  جریان دارد.

همچنان کار دو پروژه دیگر داغگیری سرک اسفالتی هرات – اسلام قلعه و کار ترمیم و داغگیری لات اول ۱۳۰ کیلومتر سرک کندهار – هرات ( لات اول از شوز الی جوزار فراه) به ارزش ۴۸۰۶۹۱۱۵ میلیون افغانی توسط پرسونل فنی، مسلکی و ماشینری موجود ریاست فوایدعامه ولایت هرات آغاز و عملاً جریان دارد. 

قابل یادآوریست؛ که درجریان کار این پروژه ها برای شماری از باشندگان محل فرصت های کاری فراهم شده است و باتکمیل نمودن کار آن مشکلات ترانسپورتی مردم نسبت به گذشته حل می شود که در انتقال اموال زراعتی و تجارتی به کشور های همسایه سهولت های بیشتر ترانسپورتی مهیا می گردد.
 

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۰ - ۱۱:۳۶
Background image

استيشن نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان- مزار شریف به بهره برداری سپرده شد

استيشن (پورټ چهارم) نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان - مزار شريف، با حضور داشت مقامات امارت اسلامی افغانستان و مقامات خط آهن کشور ازبیکستان، فعال و به بهره برداری سپرده شد. 
در مراسم افتتاح. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۴ - ۸:۵۳
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل-کندهار باز‌دید نمود

الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در سفر کاری خویش به ولایت کندهار از جریان کار بخش های مختلف شاهراه کابل-کندهار باز‌دیدنمود. 
همچنان سرپرست وزارت فواید عامه در امتداد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۰ - ۱۱:۴۱
Background image

معین خط آهن وزارت فواید عامه با رئيس خط آهن ترکمنستان دیدار نمود

محترم ملا بخت‌ الرحمن شرافت معین خط آهن وزارت فواید عامه با محترم آزاد آتامرادوف رئيس اداره خط آهن کشور ترکمنستان و هيئت همراه ایشان در کابل دیدار نمود.
این نشست که به مدت دو روز ادامه. . .

BACK TO NEWS