کار ترمیم قسمت های تخریب شده و پاک کاری مواد رسوبی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور به شدت جریان دارد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲ - ۹:۲۳
کار ترمیم قسمت های تخریب شده و پاک کاری مواد رسوبی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور به شدت جریان دارد

در اثر بارندهگی ها و سرازیر شدن سیلاب های اخیر در ولایت بامیان سرک بامیان-سرپل، بامیان - بغلان و مسیر ولسوالی سرک نمبر ۲ یکاولنگ، شماری از سرک ها و مسیر های مواصلاتی در ولایت غور،‌ مسیر ولسوالی سرخ پارسا در ولایت پروان و مسیر ولسوالی گذرگاه نور ولایت بغلان قسماً  تخریب شده است و مواد رسوبی در سطح سرک ها جمع گردیده که کار ترمیم قسمت های تخریب شده و پاک کاری مواد رسوبی مسیر های متذکره به سرعت جریان دارد و مسیر جلگه ولایت بغلان بروی ترافیک باز شده است. 
همچنان در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری مسیر های ولایات بدخشان، نورستان، خوست، بلخ،‌ تخار،‌ پکتیا، سمنگان و سرپل نیز در رفت و آمد مردم مشکلات ترانسپورتی به میان آورده است که ریاست های فواید عامه مربوطه تلاش مینمایند تا به زودترین فرصت مشکلات رفت و آمد حل شود.
قابل یاد آوریست مسیر های وصل کننده شماری از ولسوالی ها در ولایات مختلف که از اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر مسدود گردیده است ضمن پاک کاری مسیر ها توسط ماشینری دست داشته وزارت فواید عامه در ولایات متذکره از شرکت های شخصی نیز ماشینری را به کرایه گرفته تا هرچه زودتر مسیر های یاد شده را بروی ترافیک باز نمایند

1 year 1 month ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۴:۳۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت فواید عامه در نظر دارد  قرارداد پروژه تهیه و تدارک روغنیات و مواد چرب کننده مورد ضرورت ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۸ الی ۱۴ ماه سرطان سال ۱۴۰۳ هـ.ش) از طریق خطوط آهن وزارت فواید عامه افغانستان (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان(۶۲۱۳۳). . .

BACK TO NEWS