کار دو پروژه حفظ و مراقبتی در ننگرهار به ارزش ۷.۳ ملیون افغانی آغاز گردید

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ - ۱۴:۳۲
کار دو پروژه حفظ و مراقبتی در ننگرهار به ارزش ۷.۳ ملیون افغانی آغاز گردید

 

کار دو پروژه حفظ و مراقبتی در ولایت ننگرهار از سوی وزارت فوایدعامه به ارزش ۷.۳ ملیون افغانی با حظور داشت رئیس فواید عامه این ولایت و شماری از مسئولین محلی آغاز گردید.

 در این پروژه های حفظ و مراقبتی، کار ترمیم سرک حلقوی ولسوالی کوت ننگرهار و کار دیوار استنادی قریه عطاخان مربوط مسیر متذکره بمنظور جلوگیری از تخریب بیشتر این سرک شامل می‌باشد.
کار این دو پروژه ترمیماتی میان وزارت فوایدعامه وشرکت ساختمانی و سرک سازی حمزه شینواری به ارزش بیشتر از ۷.۳ میلیون افغانی قرارداد شده است، که در جریان چهار ماه کار آن تکمیل خواهد شد. 

 قابل یاد آوریست، که در جریان کار این پروژه ها به شماری از باشندګان محل زمینه کار فراهم شده و با تکمیل شدن کار آن مشکلات ترانسپورتی عابرین نسبت به گذشته حل شده و از تخریب بیشتر سرک جلوگیری خواهد شد.

11 months 2 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۴۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک ها که در نتیجه بارندگی و سیلاب های اخیر بروی ترافیک مسدود گردیده اند پاک کاری آنها به سرعت جریان دارد

غور: در این ولایت مسیر های ولسوالی های مرغاب و چهارسده از اثر بارش و سیلاب های اخیر موقتاً مسدود گردیده و در شماری از سرک های مواصلاتی اين ولايت از اثر باران ها و سیلاب های روز های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۴۵
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از ساحه لغزش کوه شاهراه کابل- جلال آباد بازدید نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه صبح امروز از ساحه لغزش کوه، مسير بديل و پل های استحکامی ساحه ۳ کيلومتری دروازه کابل(ماهيپر) مربوط شاهراه کابل - جلال آباد بازدید. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴
Background image

شاهراه سالنگ‌ها بروی وسایط مسافربری باز گردید

شاهراه‌ سالنگ‌ها از اثر بارش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید، ساعت ۰۰ : ۰۸ شب گذشته بروی ترافیک مسدود گردیده بود، امروز ساعت ۰۰ : ۰۷ صبح مورخ ۱۱ ثور سال روان بروی وسایط مسافربری (خُرد و. . .

BACK TO NEWS