گرامی داشت از روز جهاني زن در وزارت فواید عامه

mopw_admin
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۸:۴۹
گرامی داشت از روز جهاني زن در وزارت فواید عامه

گرامی داشت از روز جهاني زن در وزارت فواید عامه

۲۱ حوت ۱۳۹۹

از روز جهانی زن در وزارت فواید عامه طی یک محفل خاص گرامی داشت بعمل آمد.

در این برنامه محترم انجنیر نجیب الله یمین، وزیر وزارت فواید عامه و معینان این وزارت، دکتور کریمه حامد فاریابی وزیر اقتصاد، رنگینه حمیدی سرپرست وزارت معارف، حسینه صافی سرپرست وزارت امور زنان، شماری از نمایندگان شورای ملی، روسا و کارکنان وزارت فواید عامه اشتراک کرده بودند.

نخست انجنیر نجیب الله یمین، وزیر فواید عامه ضمن تبریکی هشتم مارچ یا روز جهانی زن، نقش زنان را در ادارات دولتی مهم خوانده افزود، از توانایی زنان باید در سطوح مختلف ادارات استفاده گردد، چون آنها زیاد به فساد آغوشته نیست.

در این مراسم، وزیر فوایدعامه از وزیر امور زنان و مهمانان حاضر در برنامه خواست؛ خانم های ورزیده، لایق و انجنیران را به این وزارت معرفی نمایند تا در بست های مهم از توانایی و استعداد آنها استفاده صورت گیرد.

وزیر امور زنان طی صحبت های اطمینان داد که از حقوق زنان دفاع میکند و تلاش شان این خواهد بود که با وزارت فواید بعضی تفاهمنامه ها را روی دست گیرند تا برای زنان فرصت های کاری ایجاد گردد.

همچنان وزیر اقتصاد در سخنرانی اش افزود: تلاش می نمایم تا برای زنان در سکتور خصوصی زمینه کار را مساعد نمایم و شخصا حامی زنان میباشم.

در عین حال رنگینه حمیدی، سرپرست وزارت معارف تقاضا کرد تا به دختران خویش اجازه درس خواندن بدهند و آنها را تشویق کنند تا برای خود اهداف بزرگ تعیین نموده و به آن برسند.

قابل ذکر است، وزارت فوایدعامه ضمن اینکه بالای کیفیت و وسعت سرک های کشور تاکید میکند، مبارزه با فساد، و تساوی جنسیت را در صدر برنامه هایش قرار داده است.

وزارت فوایدعامه - کابل

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۰ - ۱۱:۳۶
Background image

استيشن نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان- مزار شریف به بهره برداری سپرده شد

استيشن (پورټ چهارم) نايب آباد مسیر خط آهن حيرتان - مزار شريف، با حضور داشت مقامات امارت اسلامی افغانستان و مقامات خط آهن کشور ازبیکستان، فعال و به بهره برداری سپرده شد. 
در مراسم افتتاح. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۴ - ۸:۵۳
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل-کندهار باز‌دید نمود

الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در سفر کاری خویش به ولایت کندهار از جریان کار بخش های مختلف شاهراه کابل-کندهار باز‌دیدنمود. 
همچنان سرپرست وزارت فواید عامه در امتداد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۰ - ۱۱:۴۱
Background image

معین خط آهن وزارت فواید عامه با رئيس خط آهن ترکمنستان دیدار نمود

محترم ملا بخت‌ الرحمن شرافت معین خط آهن وزارت فواید عامه با محترم آزاد آتامرادوف رئيس اداره خط آهن کشور ترکمنستان و هيئت همراه ایشان در کابل دیدار نمود.
این نشست که به مدت دو روز ادامه. . .

BACK TO NEWS