اصلاحات در وزارت فوایدعامه سبب سرعت کار پروژه ها شده است

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۹ - ۱۶:۳۱
اصلاحات در وزارت فوایدعامه سبب سرعت کار پروژه ها شده است


اصلاحات اخیر در وزارت فوایدعامه از سوی رهبری این وزارت باعث شده است، تا کار پروژه های انکشافی نسبت به گذشته چند برابر سرعت بیابد.
در حال حاضر بیشتر از ۱۸۳۰ کیلومتر سرک از سوی وزارت فوایدعامه تحت کار میباشد که بر علاوه سرعت در کار پروژه ها به کیفیت آنها نیز توجه صورت گرفته، همچنان با فساد اداري و غفلت وظیفوی مبارزه جدی آغاز شده است.
این اصلاحات نه تنها در داخل وزارت بمیان آمده است بلکه به تمام ریاست های ولایتی نیز تطبیق می شود تا پروژه های این وزارت مطابق مشخصات تخنیکی با کیفیت عالی و به وقت معین آن تکمیل شود که به طور مثل میتوان از سرعت کار پروژه های؛ لین دوم کابل – میدان وردک، سرک کنر – نورستان، سرک تانک لوگر الی چهل دختران، سرک غور به سمت هرات، سرک هرات – چشت شریف، سرک های داخل شهر جلال آباد، تالقان و نیلی یاد آوری کرد.
وزارت فوایدعامه بخاطر رسیدن به اهداف بزرگ تعیین شده کار می نماید تا در تمام نقاط کشور پروژه های پلان شده را با کیفیت عالی و به وقت معین آن تکمیل نماید که نتنها مشکلات ترانسپورتی صدها هزار نفر را حل خواهد کرد، بلکه می تواند منحیث یک شبکه ترانزیتی در قسمت انتقالات اموال تجارتی، صنعتی و محصولات زراعتی نقش مهم و اساسی را داشته باشد.

10 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
Background image

وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۲۶
Background image

کار ترمیم و بازسازی دو سرک در ولایت هلمند جریان دارد

وزارت فوایدعامه کار ترمیم و بازسازی دو سرک را در ولایت هلمند آغاز نموده است که پروژه اول کار ترمیم و بازسازی ۹۶ کیلومتر سرک از ولسوالی گرشک – ساحه سنگیلان این ولایت می باشد که شامل آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشور که از اثر بارش برف و طوفان بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک باز گردید

وضعیت امروزی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور قرار ذیل است:
سالنگ ها: شاهراه سالنگ دو شب قبل ساعت ۸:۳۰ بجه شب از اثر برف باری، طوفان شدید و محدودیت ساحی دید بروی ترافیک مسدود گردیده. . .

BACK TO NEWS