اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

media_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
++

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری تقاضا می ګردد؛ از تاریخ ۱۹ ماه محرم الحرام ۱۴۴۶هـ. ق که مصادف به تاریخ ۴ اسد سال ۱۴۰۳هـ. ش، در جریان رفت و آمد وقت و نوبت را جدی درنظر بگیرند:

وسایط کوچک تیز رفتار: برای این وسایط مسیر بدیل آماده شده که همه روزه از ساعت ۶:۰۰ صبح الی ۶:۰۰ عصر دو طرفه رفت و آمد کرده می توانند.

وسایط باربری ومسافربری بزرگ (۵۸۰-۴۰۴-۳۰۳) میتوانند به شکل نوبت وار از ساعت ۶:۰۰ عصر الی ساعت ۶:۰۰ صبح، یک شب از طرف شمال به جنوب و شب دیگر از جنوب به شمال در مسیر اصلی رفت و آمد کرده می توانند، اما وسایط تیز رفتار مسافربری نمی توانند از طرف شب در زمان یاد شده رفت و آمد نمایند.

وزارت فواید عامه از تمام هموطنان عزیز و دریوران تقاضا مینماید تا نوبت و قوانین ترافیکی را مراعات کرده و در تطبیق بهتر این پروژه  ملی با تیم های ساحوی این وزارت همکاری نمایند.

وزارت فواید عامه تلاش مینماید تا با اعمار، بازسازی و ترمیم شاهراه ها و سرک های کشور برای هموطنان عزیز و دریوران سهولت های بیشتر ترانسپورتی فراهم نماید.

1 year 1 month ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۴:۳۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت فواید عامه در نظر دارد  قرارداد پروژه تهیه و تدارک روغنیات و مواد چرب کننده مورد ضرورت ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

اطلاعیه وزارت فواید عامه در مورد شاهراه سالنگها

وزارت فواید عامه کار باقیمانده بازسازی و ترمیم شاهراه ها را در سه بخش آغاز نموده است و به منظور تنظیم بهتر رفت و آمد وسایط ترانسپورتی از تمام دریوران محترم وسایط باربری و مسافر‌بری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۸ الی ۱۴ ماه سرطان سال ۱۴۰۳ هـ.ش) از طریق خطوط آهن وزارت فواید عامه افغانستان (۷۶۸۸۱) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.
در این میان از طریق بندر حیرتان(۶۲۱۳۳). . .

BACK TO NEWS