وضعیت شاهراه‌ها و سرک ها

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۵:۶
وضعیت شاهراه‌ها و سرک ها

شاهراه سالنگ‌ها: در سالنگ برفباری جریان داشته شاهراه متذکره بروی وسائط باربری مسدود و وسائط مسافربری دو طرفه با استفاده از نجیر و چین در حرکت میباشند.
همچنان ماشینری وپرسونل ریاست حفظ و مراقبت سالنگها غرض پاککاری شاهراه از وجود برف در بخش های آسیب پذیر توظیف گردیده اند تا شاهراه را پاک کاری نمایند.
بامیان: هوا ابری بوده و در شماری ازساحات این ولایت برف باری نیز جریان دارد، کوتل شاطو به طور موقت بروی ترافیک مسدود است. 
ولایت فراه: آسمان ابری است، مسیر ولسوالی پرچمن از اثر برف ‌باری شدید بروی ترافیک مسدود است و احتمار باران نیز وجود دارد.
سرپل: هم اکنون بارش باران در این ولایت جریان داشته وتنها راه قم کوتل از اثر برف باری مسدود می باشد و راه بدیل آن بروی ترافیک باز است.
همچنان در ولایت های  کابل، لوگر، میدان وردک، پنجشیر، بد خشان، دایکندي، زابل، پکتیا، خوست، هلمند و فاریاب برف باری جریان دارد.
قابل ذکر است که متباقی تمام مسیر ها بروی ترافیک باز است
 

10 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
Background image

وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۲۶
Background image

کار ترمیم و بازسازی دو سرک در ولایت هلمند جریان دارد

وزارت فوایدعامه کار ترمیم و بازسازی دو سرک را در ولایت هلمند آغاز نموده است که پروژه اول کار ترمیم و بازسازی ۹۶ کیلومتر سرک از ولسوالی گرشک – ساحه سنگیلان این ولایت می باشد که شامل آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشور که از اثر بارش برف و طوفان بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک باز گردید

وضعیت امروزی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور قرار ذیل است:
سالنگ ها: شاهراه سالنگ دو شب قبل ساعت ۸:۳۰ بجه شب از اثر برف باری، طوفان شدید و محدودیت ساحی دید بروی ترافیک مسدود گردیده. . .

BACK TO NEWS