وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری دوطرفه و وسایط باربری از جنوب به شمال در حرکت می باشند. همچنان برف پاکی، ریک و نمک پاشی در ساحات مختلف از سوی پرسونل ریاست سالنگ ها جریان دارد.

پروان : سرک پروان – بامیان از مسیر دره غوربند که در چندین نقطه سیلاب ها سرازیر شده بود توسط ریاست فوایدعامه ولایت پروان پاک کاری شده و تردد وسایط جریان دارد

 نورستان: هوا ابری است، در اثر بارش باران و سیلاب ها در مسیر سرک کنر – نورستان در ساحه چتراس، ستاپ و در منطقه مندی و در مسیر سرک نورګرام ۔ مندول در ساحه سنګ پول در بعضی قسمت ها کوه لغزش کرده است و در بعضی قسمت ها سیلاب ها سرازیر شده بود که توسط پرسونل و ماشینری ریاست فوایدعامه آنریاست پاک کاری گردید

کاپیسا: در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها در ولایت کاپیسا که مسیر سرک گلبهار الی سروبی که مواد سیلابی جمع آوری شده بود پاک کاری و ساحات تخریب شده توسط پرسونل و ماشینری ریاست فوایدعامه پر کاری گردید.

ارزگان: از اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها؛ سرک خاص ارزگان – چنارتو بخشی از آن قسماً تخریب شده است و همچان یک پایه پل در مسیر سرک خاص ارزگان نیز قسماً تخریب گردیده است. محترم الحاج ملا محمد عیسی سرپرست وزارت فوایدعامه به تمام روئسای ولایتی و تیم های ولایتی هدایت داده است، تا با استفاده از امکانات دست داشته‌ی شان در قسمت پاک کاری سرک ها از مواد سیلابی و باز نگهداشتن شاهراه و سرکها از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند و سهولت های ترانسپورتی را در رفت و آمد هموطنان عزیز ما مهیا نمایند.

11 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۴۵
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از ساحه لغزش کوه شاهراه کابل- جلال آباد بازدید نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه صبح امروز از ساحه لغزش کوه، مسير بديل و پل های استحکامی ساحه ۳ کيلومتری دروازه کابل(ماهيپر) مربوط شاهراه کابل - جلال آباد بازدید. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴
Background image

شاهراه سالنگ‌ها بروی وسایط مسافربری باز گردید

شاهراه‌ سالنگ‌ها از اثر بارش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید، ساعت ۰۰ : ۰۸ شب گذشته بروی ترافیک مسدود گردیده بود، امروز ساعت ۰۰ : ۰۷ صبح مورخ ۱۱ ثور سال روان بروی وسایط مسافربری (خُرد و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۱۹
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه بمنظور بازدید از پروژه ها به ولایت لغمان سفر نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در حالیکه وی را شماری از روئسای  وزارت همراهی می نمودند؛ بمنظور بازدید از پروژه های اين وزارت، روز جمعه به ولایت لغمان سفر نمود.
س. . .

BACK TO NEWS