کار دو پروژه در ولایت بامیان به هزینه بیشتر از ۱۹ میلیون افغانی جریان دارد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۳ - ۱۵:۰
کار دو پروژه در ولایت بامیان به هزینه بیشتر از ۱۹ میلیون افغانی جریان دارد

کار دو پروژه در ولایت بامیان؛ از سوی وزارت فوایدعامه به ارزش بیشتر از ۱۹ میلیون افغانی آغاز و اکنون جریان دارد.
در پروژه های متذکره؛ ترمیم و بازسازی شماری از پلچک ها و دیوار های استنادی شامل می باشد که پروژه اول آن؛ ترمیم و قیرریزی ۹.۵ کیلومتر سرک بامیان – پروان می باشد که میان وزارت فواید عامه و یکی از شرکت ساختمانی و سرک سازی به ارزش ۱۶۲۹۰۳۱۵ افغانی قرارداد گردیده است.
همچنان؛ پروژه دوم آن کار ترمیم و باز سازی قسمت های تخریب‌ شده‎‌‌ی ۹۰ کیلومتر سرک بامیان – یکاولنگ است، که میان وزارت فوایدعامه و یکی از شرکت های ساختمانی و سرک سازی به ارزش ۳۸۱۹۳۸۵ افغانی قرارداد گردیده و اکنون عملاً جریان دارد.

قابل یاد آوریست که با تکمیل شدن کار این پروژه ها مشکلات ترانسپورتی مردم نسبت به گذشته حل شده و در رفت  وآمد مسافران سهولت های بیشتر ترانسپورتی فراهم خواهد شد.
 

11 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۱۹
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه بمنظور بازدید از پروژه ها به ولایت لغمان سفر نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در حالیکه وی را شماری از روئسای  وزارت همراهی می نمودند؛ بمنظور بازدید از پروژه های اين وزارت، روز جمعه به ولایت لغمان سفر نمود.
س. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

BACK TO NEWS