جلسه اداری و تخنیکی وزارت فوایدعامه تدویر گردید

ashraf_admin
شنبه ۱۴۰۲/۲/۲۳ - ۱۵:۰
جلسه اداری و تخنیکی وزارت فوایدعامه تدویر گردید

جلسه نوبتی اداری و تخنیکی وزارت فوایدعامه تحت ریاست محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه با حضورداشت الحاج معاون ملا عبدالجبار معین حفظ و مراقبت سرکها و روئسای وزارت  تدویر گردید.

در نخست جلسه با آیات قرآن عظیم الشان آغاز شده و روی اعمار و ترمیم اساسی شاهراه سالنگ ها بحث همه جانبه صورت گرفت وتصامیم لازم اتخاذ گردید.

در ادامه روئسای وزارت در مورد نظارت از پروژه های تحت های کار، تطبیق به موقع پلان و برنامه های وزارت، سروی و دیزاین پروژه ها، مسایل مالی و تدارکاتی، همکاری و هماهنگی و حل مشکلات ترانسپورتی مردم بحث و تبادل نظر نمودند.

سرپرست وزارت فوایدعامه به روئسای وزارت هدایت داد تا در انجام کار های شان تعلل ننموده و وظایف محوله به موقع انجام دهند.

دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS