ساختمان لین دوم لات دوم سرک کابل- لوگر ۸۸ فیصد پیشرفت کاری دارد

mopw_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۹ - ۱۵:۱۴
ساختمان لین دوم لات دوم سرک کابل- لوگر ۸۸ فیصد پیشرفت کاری دارد

ساختمان لین دوم لات دوم سرک کابل- لوگر ۸۸ فیصد پیشرفت کاری دارد

۹ جدی ۱۳۹۹

این سرک ۲۴.۱۵ کیلومتر طول،۱۰ متر عرض که ۷ مترآن عرض موتر رو می باشد، یک پایه پل به طول ۱۰ متر و ۸۹ پایه پلچک دارد، با یک شرکت ساختمانی خصوصی قرار داد شده و از سوی حکومت افغانستان تمویل می شود، تا کنون ۸۸ فیصد پیشرفت کاری دارد که نسبت سردی هوا اسفالت ریزی آن متوقف شده اما کندن کاری و سنگکاری جریان دارد.

پروژه متذکره از مهمترین شاهراه های ملی بوده که ولایات جنوب شرق را به مرکز کشور وصل می سازد، در اتصال منطقوی، کاهش ترافیک، مبدل ساختن ولایت لوگر به زون اقتصادی، رشد زراعت، استخراج معادن، عرضۀ کالای تولید محلی به بازار ها و تجارت جلغوزه و چوب رول مهم و اساسی دارد.

وزارت فوایدعامه - کابل

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS