معین حفظ و مراقبت سرک ها از ریاست فواید عامه سرپل بازدید به عمل آورد

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۴ - ۱۰:۵
معین حفظ و مراقبت سرک ها از ریاست فواید عامه سرپل بازدید به عمل آورد

 

محترم الحاج معاون ملا عبدالجبار، معین حفظ و مراقبت سرک های وزارت فوایدعامه، در جریان سفر اش به ولایات شمال کشور، که یک تیم تخنیکی وی را همراهی می‌نماید؛ از ریاست فوایدعامه جوزجان بازدید به عمل آورد؛ فعالیت ها، پروژه های تحت کار و پلان های اینده این ریاست بررسی نمود و همچنان مشکلات و پیشنهادات کارمندان این ریاست را نیز استعما نمود.

معین حفظ ومراقبت سرک های وزارت فوایدعامه، از ماشینری ریاست فواید عامه متذکره بازدید نمود و به مسؤلین مربوطه در مورد ترمیم ماشینری غیر فعال و استفاده مؤثر از  آن و همچنان بمنظور بهبود فعالیت های این ریاست هدایات لازم ارائیه نمود.

11 months ago

.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۹
Background image

شماری از مسیر های کشور که از اثربارنده گی و لغزش کوه موقتاً بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک بازگردید

سرک عمومی نورستان – کنر که از اثر بارندگی ها، سیلاب ها و لغزش کوه اخیر مسدود گردیده بود از سوی پرسونل کاری ریاست فواید عامه این ولایت پاک کاری و بروی ترافیک باز گشای شد؛ اما مسیر های. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

BACK TO NEWS