سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و جنوبی ساخته شده است با قطع نوار با حضور داشت رئيس حفظ و مراقبت سالنگ ها و مسؤلین شرکت های قراردادی افتتاح نمود. 
سرپرست وزارت فواید عامه در جریان افتتاح سرک بدیل گفت: وزارت فواید عامه برای سهولت هرچه بیشتر هموطنان عزیز، مسیر فرعی را جهت عبور و مرور وسایط کوچک در سالنگ جنوبی و شمالی آماده نموده است که وسایط مسافربری میتوانند در جریان کار مسیر اصلی از این مسیر رفت و آمد نمایند. 
وی در این سفر، از جریان کار سه بخش شاهراه سالنگ ها (سالنگ شمالی، سالنگ جنوبی و مسیر دوشی-خنجان)، تجهیزات و کرش پلانت های شرکت های قرار دادی بازدید نموده و به تیم های تطبیق کننده هدایت داد تا کار این شاهراه را با کیفیت و مطابق پلان وزارت تکمیل نمایند. 
قابل ذکر است، از تاریخ ۴ اسد سال جاری وسایط مسافربری کوچک ازطرف روز از مسیر فرعی دوطرفه و وسایط باربری و مسافربری بزرگ (۵۸۰،۴۰۴ و ۳۰۳)  از طرف شب به شکل نوبت وار میتوانند رفت و آمد نمایند؛ اما وسایط کوچک مسافربری نمیتوانند از طرف شب رفت و آمد نمایند. 
 

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵
Background image

سرپرست وزارت فوایدعامه از مسیر خط آهن حیرتان – مزار شریف بازدید بعمل آورد.

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولايات شمال کشور، در حالی که وی را شماری از روئسای ولایتی همراهی مینمود به ولایت بلخ سفر کرده از جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۹
Background image

تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرارداد بالمقطع.

وزارت فواید عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرار داد. . .

BACK TO NEWS