کار دو پروژه در ولايت پکتيکا به ارزش حدود ۲۲ میليون افغانی تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵ - ۱۱:۵۱
کار دو پروژه در ولايت پکتيکا به ارزش حدود ۲۲ میليون افغانی تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

کار دو پروژه از سوی وزارت فواید عامه در ولايت پکتيکا به ارزش حدود ۲۲ میليون افغانی تکمیل و باحضور داشت محترم مولوی محمد اکبر عادل رئیس فواید عامه آن ولایت و شماری از مسؤلین محلی، افتتاح و به بهره برداری سپرده شد. 
وزارت فواید عامه در ولايت پکتيکا دو پروژه، که يکی آن؛ ترميم و بازسازی ۱۰ کيلومتر سرک پکتيکا - گرديز به ارزش ۱۴.۴۶ ميليون افغانی و پروژه دوم کار ترميم و بازسازی ۲۱ کيلومتر سرک پکتيکا - (بند سرده) غزنی به ارزش ۷.۶۴ ميليون افغانی با دو شرکت مختلف ساختمانی و سرکسازی قرارداد نموده بود که اکنون کار آن تکمیل و به بهره برداری سپرده شد. 
قابل ياد آوریست، که در جریان اين پروژه ها برای شماری از باشندگان محل زمینه کاری به شکل مستقيم و غیر مستقیم فراهم گرديده بود و با تکمیل شدن کار این پروژه‌ها مشکلات ترانسپورتی مردم نسبت به گذشته حل شده است.
 

1 year 2 months ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵
Background image

سرپرست وزارت فوایدعامه از مسیر خط آهن حیرتان – مزار شریف بازدید بعمل آورد.

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر کاری شان به ولايات شمال کشور، در حالی که وی را شماری از روئسای ولایتی همراهی مینمود به ولایت بلخ سفر کرده از جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۸:۳۶
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه طی سفر کاری شان به ولایات شمال کشور از جریان کار بازسازی شاهراه سالنگ ها بازدید به عمل آورد و مسیرهای بدیل که در سالنگ شمالی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۹
Background image

تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرارداد بالمقطع.

وزارت فواید عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 59 پایه جنراتور مورد ضرورت ریاست تنظیم امور ترازوها بابت سال مالی 1403 به اساس قرار داد. . .

BACK TO NEWS